בליכוד תוקפים את השופט: "מגוחך"

איתי גדסי No Comments on בליכוד תוקפים את השופט: "מגוחך"

קרב הליכוד ומערכת המשפט, סיבוב נוסף: לאחר שתקף השופט בדימוס אליהו מצא את דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בגנות הכרזה על כתב אישום בלא סיום ההליך טרם הבחירות, אמר השופט: "דבריו של נתניהו – הסתה"; בליכוד הגיבו: "השופט לשעבר מצא נגרר לקמפיין התקשורתי"

מצא צילום: אביר סולטן, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במפלגת הליכוד תוקפים את דבריו של השופט בדימוס אליהו מצא כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"מגוחך לכנות כהסתה כל ביקורת עניינית של ראש הממשלה על התהליך המשפטי התמוה שמתנהל נגדו בעניין השימוע. הרי אין תקדים שפתחו בשימוע נגד איש ציבור בתקופת בחירות ולא אפשרו לו להשמיע את תשובותיו בשימוע עד הבחירות. גם אין תקדים לחיפזון התמוה שבו מתקבלת ההחלטה על השימוע תוך ימים ספורים בלבד, לעומת דיונים יסודיים שנמשכים כ-18 חודשים בממוצע במקרים דומים", אמרו בליכוד.

עוד אמרו: "ברור שההתעקשות להביא במהירות חצאי דברים לפני הבחירות, שעליה קובל ראש הממשלה, היא התערבות גסה בבחירות. בית המשפט העליון נמנע בצדק מלהתערב בנבכי הפוליטיקה ומצער שהשופט לשעבר מצא נגרר לקמפיין התקשורתי שמטרתו להפיל את ראש הממשלה נתניהו ולהעלות את שלטון השמאל".

הדברים כוונו כאמור, כנגד דברים שהשמיע מצא בריאיון לרשת ב', שם אמר: "מה לעשות ועל פי השיטה שלנו, ראש הממשלה כפוף לחוק? הערות כמו שהשמיע ראש הממשלה אסורות להישמע", את הדברים אמר בנוגע לדבריו של ראש הממשלה בגנות פרסום כתב אישום בלא סיום ההליך לפני הבחירות.

לדברי השופט מצא: "דברים כמו שהשמיע נתניהו הם לא פחות מהסתה כנגד היועץ המשפטי לשממה. אינני זוכר אמירות כאלה נגד מערכת אכיפת החוק", אמר.



0 תגובות